Pwinses Pewasan

Pwinses Pewasan

Jan 14, 2011

Kasih yang pergi....


Sob sob sob...
Hurm... sebak sekejap... sedang melepak baru balik kerja petang tadi tetiba si Masz Meera menjerit "akak...".. Sara pon ala ala kepoh kepoh terus melekat kat Meera sambil sambut laptop yg disuakan..
Sara pon mula la baca entri yg ditulis dlm blog tu.

Kesah sorang kekasih yg kematian kekasihnya.
Penulis ni baru kematian kekasih dia... dalam masa sejam selepas diorang ck
p telefon, bf dia tinggalkan dia selama-lamanya. bf dia xcident motor... dan ayat terakhir dari bf dia ialah dia suruh penulis jaga diri baik2... pesanan terakhir? ntahlaa...
Ayat yang paling Sara TOUCHING sekali ialah...

"sayang...terlalu berat saya untuk lepaskan awak sayang...
biarla saya macam ni sayang.....
orang lain pisah dengan pakwe dorang tapi masih boleh tengok lagi...tp saya?????
kat mana saya nak jumpa awak...kat mana saya nak dengo sore awak???????
kat mana saya nak pegang awak....
saya hanya boleh tengok gambar awak...saya hanya boleh t
engok video awak..
saya hanya boleh tengok kubur awak...saya hanya boleh pegang tanah awak..
saya hanya boleh rasa daun awak sayang...
saya nak awak.."
:
:

Apa perasaan kalau benda ni jadi pd korang? bukan korang saje, Sara pon taktau nak hadapi situasi kalau orang Sara sayang pergi jauh dari hidup Sara... tak boleh nak bayangkan...
Pernah Sara terima berita kehilangan rakan kolej Sara sehingga terduduk.. tak percaya..
tp Ajal Maut di tangan Yang Esa... Kita sebagai hamba-Nya perlu sentiasa ingat, beringat dan mengingatkan...
Semoga roh mereka di tempatkan di kalangan mereka yang beriman.
Insya Allah~



p/s: Love u : Mommy Daddy Hubby Sissy!



1 comment:

  1. ya allah sedihnya bile baca ni..takut sgt2 nk menghadapi saat tu..tapi itu lah kehidupan..

    ReplyDelete

Awak betul ke nak komen ni? Ehhh... Sebenarnya, kita suka!